Известие

Collapse
No announcement yet.

Обща тема за JTS - впечатления, препоръки и обмяна на опит.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от angelovi69 Покажи съобщение
    Дигитален, с тоя пост № 38 ме срази и поля с ледена вода, Аз се надявах като сбера някоя стотинка, да кача колата на дино, после да се чипоса мотора и пак на дино, че да се види разликата... Аз че съм лаик относно чиповете, ясно. Ама повечето фирми за чип-тунинг казват , че дизела се чипва по-добре от бензина и мощност и върт. момент се вдигат до 30 %, а за бензиновите коли - до 12 - 15%. Та затова кроях такива планове. Сега съм мушнал една разпънка под предния капак... червена кат на ферариста и ... сега плановете ми отиват по дяволите. За 7 коня не ще троша пари.
    Смисъла тук е 2-3 хилки за компресор кит.
    Качва 70 коня от раз без да пипаш карантия, само настройки на ЕКУ.
    AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

    Comment


    • #47
      То по-скоро Чип за тея коли треба за доизкусоряване на смесите,че ако всмук. вал не е донасмятан си трябва корекция,ама от човек който знае кво има за корекция,че няма да е като на стандартно еку...
      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от angelovi69 Покажи съобщение
        И аз съм фен на бензина
        по т.1 - не знам
        по т.2 - никога не бих си скапал мотора, че да му правя тогава осн ремонт. Просто се случи. Може би е от Голда, както по-горе предположи The cleaner. Не съм си виждал разпред-те валове, ама пичовете от сервиза в Ст. Загора, ако имаше нещо подозрително като износване, щяха да ми споделят. На главата ревизия още не е правена и гумички не съм сменял.
        по т. 3 - дали е 166к.с. не знам. Тая , т.е. миналата 2012 г. на Италфеста, преди да затворят пистата, се пусках с колата. Черна 156-ца ТС я надбягах 2 пъти, също и вишнева 146, сигурно е била ТИ АЙ-ка. Факт е, че Вальо от Пловдив с 1,9 ЖТД ми изкриви представите за "115" - коньовата му кола, а с Румен от В.Т-во се движихме успоредно, ама на старта той дръпна, пък аз въртях гуми. Чистача ме скъса с Пунтото много дължини. Затова си мисля, че моята е малко повече коне от 155ТС и се държи като такава. Допускам, че може да се чипне мотора, ама ефекта очаквам да е към 20 к.с. отгоре.
        по т.4 - моя ремонт отиде към 1000 лв., ама имаше от тях и за обслужването.
        P.S. Взех колата на 90400 по километраж, ама сега, като я чета, на одометъра излизат едни цифри отгоре- към 222к. Сега по километраж съм на 105 000. Допускам че автоджамбазите са й върнали километража с едно 117 000км. Засега дертове с разпред-те валове нямам.
        Колега,ако 1000лв ти еизлязла всичко,което си описал и колата ти върви прилично си струва риска за мен.
        така и не видях мнение от специалист–освен оплюване, какво може да се направи за да се изчисти този "конструктивен дефекг"?
        Alfa Romeo 155 1.7 TS-ex
        Alfa Romeo 155 1.9 TD-ex
        Alfa Romeo 155 1.8 MY 95 Sport-ex
        Alfa Romeo 156 2.0 JTS Ti

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от vlalov Покажи съобщение
          Извинявай,
          Карал ли си някога ЖТС?
          Не го приемай с раздразнение - уважавам избора ти за може би най-якия италянски двигател (16ВТ), но Малко хора могат да изброят разликите между ЖТС и ТС, както и малко от тях са карали и двете.
          Та това че го пише някой някъде като проблем е толкова вярно, колкото и че някой твърди че няма такъв проблем.
          Тоя хърватин с тая тема ми го показват 10 човека от нашите "майстори" и твърдят че е масово
          Повярвай ми, на 140 х. няма маслени отлагания на такава 2003 година.
          Прочети началните постове на темата (моите) да разбереш защо се получават "дефектите" при двигателя и тогава хвърляй убедително твърдения.
          Чувал съм че си технически грамотен човек - не се подвеждай...
          Този спор за ЖТС-а сме го водили с теб същия като беше с другия ник (vodafon, ако не греша) Както и да е...Не е само този "хърватин", който се оплаква от това, че колата не върви като за 165 коня. Мога да изкарам и цитирам доста "недоволни", но ти пак няма да си съгласен...

          Нека приемем, че твоята кола не е от тези проблемните, за да спре този омагьосан кръг

          Давам темата, за тези които не са я чели (ти знам че си я чел ). Да се обърне внимание на мненията на Нено (Нео) и лично за мен най-интересното е, че има 2 вида пети за зацепване на ЖТС (защо ли?) Според мен едните са за "бръзите валове" (сменените в последствие), а другите за "бавните" (сгрешените).

          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=58064

          п.с. Дай ми някакъв телефон за връзка на ЛС като си идвам на Плевен (имам роднини там) да се разберем да се срещнем някъде да ме повозиш на този ЖТС (съвсем сериозно)
          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

          FIAT Coupe 16VT
          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

          Comment


          • #50
            Ейй крастата е голяма работа. Чета тука негативизми и все още си мисля че има лек за тоя мотор
            В тоя форум дето хърватина казва че коли преди лятото на 2003 имат такъв проблем а после не, изчетох почти всичко и ми се поизясни още картинката,ама Нено говори за края на 2004,като за край на дефекта... В крайна сметка знае ли се точно от кога започва производството на читавите мотори JTS и освен ЕПЕР-а има ли друг вариант да се разбере точно кога е произведена колата. В смисал тя може да е 2004 ама да е септември и да е дефектна ама да е регистрирана декември и по талон да се заблуди човек....
            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

            Comment


            • #51
              Само да вметна за вървенето, че 1,9JTS на 159 си върви много прилично въпреки разпространените митове и легенди, а това си е по-тежка кола. Е, това си е друг мотор, разбира се. Относно 2,0JTS не мисля, че вървенето му има някаква разлика от стария, все пак си е 2,0TS с разни подобрения, които са основно във посока икономичност, щото всички знаем за какво лапане става въпрос. Разликата е в една буквичка В някакъв момент дава някакви 10коня отгоре - евентуално. Т.е. същата работа ... Тъпото е, че ТS с всичките му тъпотии го слагаш на газ и си свиркаш, а JTS-а си го караш на 98 с компресите ..
              sigpic
              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

              Comment


              • #52
                Пак замря темата...който знае не казва.... а който иска да каже не знае .....
                Знам че много хора акат в форума и затова други не искат да говорят,ама все пак за какво ни е тоя форум. Мисля че питах конкретни неща,които са важни и знам ,че има хора които могат да отговорят,ама уви тишина. Благодаря все пак на всички,ша зема си купя Гоуф накрая........
                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                Comment


                • #53
                  Аз също не получих смислен отговор,освен мненията на колегата,който кара такава,иначе разбирачи много.В чуждите форуми като цяло мненията са негативни...
                  Alfa Romeo 155 1.7 TS-ex
                  Alfa Romeo 155 1.9 TD-ex
                  Alfa Romeo 155 1.8 MY 95 Sport-ex
                  Alfa Romeo 156 2.0 JTS Ti

                  Comment


                  • #54
                    Добре де, аз не разбирам вие какво точно искате да ви се каже? Нахвърляха ви се фактите + и - , от тук нататък вие вече си претегляте + и -, и ако ви изнася купувате, ако не - не купувате...

                    Ето даже колегата започва сам да си отговаря на въпросите :

                    "В чуждите форуми като цяло мненията са негативни.."

                    Тоест явно не само "разбирачите" в българския форум не харесват много този мотор...

                    Но пък явно има и изключения (читави ЖТС-и) като на колегата vlalov. Така, че отивате гледате, пробвате различни ЖТС-и, и ако според вас или майстора ви са ОК, значи взимайте и се кефете, ако ли не - търсенето продължава

                    Само с дращене по форумите не очаквайте да си купите коли
                    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                    FIAT Coupe 16VT
                    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                      Този спор за ЖТС-а сме го водили с теб същия като беше с другия ник (vodafon, ако не греша) Както и да е...Не е само този "хърватин", който се оплаква от това, че колата не върви като за 165 коня. Мога да изкарам и цитирам доста "недоволни", но ти пак няма да си съгласен...

                      Нека приемем, че твоята кола не е от тези проблемните, за да спре този омагьосан кръг

                      Давам темата, за тези които не са я чели (ти знам че си я чел ). Да се обърне внимание на мненията на Нено (Нео) и лично за мен най-интересното е, че има 2 вида пети за зацепване на ЖТС (защо ли?) Според мен едните са за "бръзите валове" (сменените в последствие), а другите за "бавните" (сгрешените).

                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=58064

                      п.с. Дай ми някакъв телефон за връзка на ЛС като си идвам на Плевен (имам роднини там) да се разберем да се срещнем някъде да ме повозиш на този ЖТС (съвсем сериозно)
                      То да беше само тва,та само ние поддържаме 3 ЖТС-а,които харчат масло малко по-малко от бензина...................а колите всите са на под 100 000 км./купувани са нови в Бг/
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #56
                        То ясно че с търсене става,но ме интересуваше дали наистина има произведени с отстранен дефект и ако има от кога точно ги произвеждат,щото "нахвърлянето" тука сочи от 2003 до 11.2004,щото така си нахвърляме все. А аз исках факти- дали се знае точа дата или не. Второто ми питане беше в какво се състои точно ремонта и дали става с ремап на компа или си треба нов, има ли валове кото да се купят ( такива които са сметнати като хората,а не като стандартните) и аджеба кви пари би струвало да се ребилдне тоя мотор до състояние в което да е надежден за каране. Иначе за плюсовете и минусите разбрахме отдавна. Мерси на всички, аз спирам да пиша повече.
                        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                        Comment


                        • #57
                          Здрасти и от мен. Искам само да кажа че на авто пилот колата гори повече... А иначе маслото което си сложил е препоръчано но и кастрол е доста добър избор. Само гледай бар кода да започва с 400.....

                          Comment


                          • #58
                            Аз като човек, който не си изкарва хляба нито с коли, нито с нещо свъразно с колите - тоест най-обикновен юзър като повечето пишещи в темата какво направих (не мисля, че беше много трудно, но все пак е по-лесно да се мрънка) :

                            Влизам в чичо гугъл...

                            Откривам, че мотора ЖТС дебютира в Алфа 156 през далечната 2002ра година...

                            Отварям ЕПЕР-а...

                            Вкарвам като данни Алфа 156, 2.0 ЖТС

                            Намирам раздела, в който излизат валУвите и какво виждат моите очи...

                            1 (една) възможност за ИЗПУСКАТЕЛЕН вал и 2 (ДВЕ) възможности за ВСМУКАТЕЛЕН ВАЛ.

                            Всмукателен вал с каталожен номер 60672220 (първоначално вграждания) бива заменен с всмукателен вал с каталожен номер 55186235 на дата (04/2003)

                            В последствие виждам, че и някакъв всмукателен вал с каталожен номер 71736022 също бива заменен със споменатия по-горе 55186235 на дата (10/2004).

                            Към Пепоне:
                            Тоест колите с 55186235 са си ОК. Вала можеш да си го поръчаш по каталожен номер от официалния магазин на Алфа Ромео в Солун примерно (може и от София, но предполагам ще те одерат повече). Относно ремапа - възможности БОЛ...

                            П.С. Сега видях, и че първоначалното вградено ЕКУ на ЖТС-а с каталожен номер 55190306 бива заменено с ЕКУ с каталожен номер 71736021 на дата 10/2004.
                            Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 21:17.
                            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                            FIAT Coupe 16VT
                            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                            Comment


                            • #59
                              Мерси Странно ама не се бях сетил да проверя по Епер
                              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                              Comment


                              • #60
                                Сега надявам се има достатъчно "факти", които с колегата gboiaj да вземете предвид и да се похвалите после с новите си 156-ци, че иначе язък каде си абих толкова клавиатурата (пък и вие вашите)
                                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                                FIAT Coupe 16VT
                                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                                Comment

                                Working...
                                X